

Dresden: TUDpress.Īrticles in edited volumes (peer-reviewed) Breidung (Ed.), E-Government: Herausforderungen der Praxis – Beiträge der Wirtschaftsinformatik (pp. Akzeptanz von E-Learning in öffentlichen Verwaltungen. Kummer, C., Lieske, C., Schoop, E., & Breidung, M. V.Īrticle (Open Access)| Slides (in German) e-Learning Fachtagung Informatik der Gesellschaft für Informatik e. Implementing the “Wiki Way” in a course in higher education. Workshop GeNeMe ’12 Gemeinschaften in Neuen Medien (pp. Kahnwald (Eds.), Communities in New Media: Virtual Enterprises, Research Communities & Social Media Networks: 15. Untersuchung der Wirksamkeit einer Lernhandlung in einem Blended-Learning-Arrangement in der universitären Ausbildung. Kummer, C., Wolff, R., Lieske, C., & Schoop, E. Dresden: TUDpress.Īrticle (Open Access) | Slides (in German)

Gestaltungsmaßnahmen zur Förderung kollaborativer Wiki-Arbeit in der Hochschullehre. Leipzig.Īrticle/Dataset/Questionnaire/SmartPLS project file (Open Access)| Slides | Blog post Franczyk (Eds.), Proceedings of the 11th International Conference on Wirtschaftsinformatik (WI2013) (Vol. Students’ intentions to use wikis in higher education.

Dresden: TUDpress.Īrticle (Open Access) | Dataset (Open Access) | Slides (in German) Workshop GeNeMe ’14 Gemeinschaften in Neuen Medien (pp. Kahnwald (Eds.), Online Communities: Technologies and analyses for networks in Industry, Research and Education: 17. Existieren Wissensmanagement-Schulen? Eine Clusteranalyse von Wissensmanagement-Beiträgen aus den letzten 10 Jahren. Wikis in higher education. TU Dresden.Īrticles in conference proceedings (peer-reviewed) Publications and services to the scientific community
